Support
Service Desk
-
03 747 47 44
-
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Schermovername
Klantenportaal
Bij IT Unit begrijpen we dat een soepele werking van uw IT-omgeving van cruciaal belang is voor uw bedrijf. Daarom kan u rekenen op de IT Unit Service Desk, met als doel u snel en effectief te helpen bij al uw IT-gerelateerde uitdagingen, in welk domein dan ook.
Hoe contacteer ik de IT Unit Service Desk?
Voor de registratie en behandeling van uw storing, dient deze aangemeld te worden bij onze Client Portal. Vervolgens zal één van onze medewerkers contact met u opnemen en de storing behandelen.
Kan de storing niet vanop afstand opgelost worden, dan kan er een plaatsbezoek ingepland worden.
Wat is de Client Portal?
-
Serviceaanvragen indienen en beheren:Klanten kunnen eenvoudig verzoeken indienen voor IT-ondersteuning en de status van hun verzoeken volgen.
-
Documentatie en handleidingen raadplegen:De portal bevat een uitgebreide bibliotheek met documentatie en handleidingen die klanten kunnen raadplegen voor hulp en informatie.
-
Facturen opvragen:Klanten kunnen eenvoudig hun facturen bekijken en downloaden via de portal
-
Offertes bekijken en goedkeuren:IT managers kunnen offertes inzien en goedkeuren.
Hoe meld ik aan op de Client Portal?
Eénmalige aanmelding
Indien uw Client Portal werd ingesteld met éénmalige aanmelding (Single Sign-on), dan zal u direct ingelogd worden. Het is belangrijk dat de unieke Client Portal organisatie URL wordt gebruikt!
Weet u uw organisatie URL niet meer? Kijk op Microsoft 365 Helpdesk portal of Microsoft 365 My Apps portal.